joi, 14 septembrie 2017

În ce țară trăim??

Am impresia că sunt închisă într-o bulă pe care mi-am creat-o singură, fiind înconjurată de oamenii cu destul de mult bun simț. De oameni care vor să schimbe lucruri în bine și care înțeleg că inteligența domină pumnul și pixul e mai măreț ca sabia.
Mi-am scos un picior din bula mea și mi-am băgat două degete în apa atât de rece a realității de mi-a înghețat și sufletul.
Cum naiba pot să existe personaje ca Mirel Curea, redactor șef adj. la Evenimentul Zilei care nu doar că are declarații de genul: "L-a caftit Palada pe Gotiu, i-a futut una in mufa de i-a dat borsul! Mirele, in toate zilele calduroase, de acum in veac, ai cate o bere rece de la mine", ci are și o grămadă de urmăritori care se bucură la fel ca el de acest fapt. Huligani care aclamă cu mândrie că așa e normal să procedezi. Nesimțiți care laudă violența de parcă îi și văd ca spectatori la revoluție, stând cuminți pe margine și aplaudând minerii.
Stau și mă gândesc asta o fi oare România în majoritatea ei? Suntem o nație formată din mojici și bătăuși care niciodată nu o să țină cu victima că nu asta te duce mai sus în viață? Sau ei sunt doar cei mai vocali în momentul de față, bazându-se pe modelele greșite pe care le văd la oamenii ce dețin puterea în prezent? Oricum o fi, eu nu mă integrez aici și aș vrea să scap din nemernicia care se întinde ca o boală printre români.
Totuși, încă sper că majoritatea nu e formată din astfel de specimene și că România mea are viitor. O țară construită pe valori adevărate și pe oameni ce prețuiesc educația. Că doar educația (inclusiv ăia 7 ani de acasă) ne mai poate schimba în bine.


Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Categorii

Ce le-a mai plăcut altor cititori: